Over ons

Over Outlet Kantoormeubels

Waarom een outlet?

Goed gebruikt en goedkoop nieuw kantoormeubilair. Daarvoor bent u bij Outlet Kantoormeubels aan het juiste adres. We begonnen ooit als Tweedekans Kantoormeubelen, omdat we gebruikte kantoormeubelen graag een tweede kans geven. Daarom kopen we dit meubilair op en verkopen het voor leuke prijzen. Daarnaast knappen we ook weleens wat op aan de meubels of combineren we onderdelen, zodat het er weer als nieuw uitziet.

We breidden ons assortiment uit met goedkoop, nieuw kantoormeubilair en na twee jaar was het tijd om het professioneler aan te pakken. Tweedekans werd Outlet Kantoormeubels: een nieuwe website, waarbij online bestellen veel gemakkelijker gaat. Ook zijn de producten overzichtelijker ingedeeld, zodat het gemakkelijk filteren is met gebruikt en nieuw meubilair.

We hopen dat u het gebruiksgemak ervaart en dat u kunt vinden wat u zoekt. Maar u kunt ons natuurlijk altijd even bellen of mailen bij vragen. We helpen u graag!

Hoe is de kwaliteit?

Ons doel is om u aan een mooie kantoorinrichting te helpen die tegelijk betaalbaar is. Door gebruikte en refurbished kantoormeubelen te verkopen willen we ook bijdragen aan een beter milieu. Wanneer spullen nog gebruikt kunnen worden, is het toch zonde om ze weg te gooien?

Bij alles wat we inkopen hanteren we een minimum kwaliteitseis. Ook bij de nieuwe kantoormeubelen. Daar krijgt u dan ook minimaal vijf jaar garantie op. Wilt u het kantoormeubilair liever zelf even zien? De koffie staat altijd klaar in onze showroom in Ochten!

Neem contact op

Wie zijn wij?

Wij zijn Joan van Blijderveen en Lennard Gooijer. We hebben samen de opleiding sales en marketing gevolgd en doen op dit moment allebei de opleiding AD ondernemen aan de Christelijke Hogeschool Ede. Aan het begin van de eerste opleiding wilden we graag de geleerde theorie in de praktijk brengen en startten daarom met de verkoop van refurbished kantoormeubilair. En dat is beter gelukt dan we ooit hadden verwacht. We zijn iedereen die ons heeft benaderd heel dankbaar voor het vertrouwen!

over ons

Joan

Is gespecialiseerd in de technische kant van kantoormeubilair. Denkt oplossingsgericht en draait zijn hand niet om voor het monteren, demonteren en repareren van kantoormeubelen.
Daarnaast is hij goed in het bewaren van het overzicht en kan hij situaties gemakkelijk visualiseren. Hij verzorgt dan ook de planning en coördineert de projectmatige verkoop.

Foto van Joan

Lennard

Legt makkelijk contact met (potentiële) klanten en geniet van de interactie met mensen. Doet bij de verkoop van het kantoormeubilair zijn best om van alle klanten tevreden klanten te maken. Hij kan snel schakelen en handelt dingen graag vlug af.

Foto van Lennard

Als vrienden samen ondernemen

We zijn al jaren bevriend en begrijpen elkaar daardoor snel. We willen samen ver komen. Uiteraard zijn we het ook weleens oneens over iets, maar door eerlijk te communiceren houden we elkaar scherp.

Waar we blij van worden

Binnen Outlet Kantoormeubels hebben we twee onderdelen: het verkopen van losse kantoormeubelen en het opleveren van een complete kantoorruimte.
Bij de verkoop van losse producten hebben we gebruikt en nieuw kantoormeubilair. Wanneer het meubilair gebruikt is, zorgen we er zo nodig voor dat onderdelen vervangen worden om er zo een refurbished product van te maken dat er weer zo goed als nieuw uitziet.
Bij het inrichten van een complete kantoorruimte maken we een schets op basis van het idee van de klant. We denken zelf ook graag mee over een praktische en mooie indeling. Als we groen licht krijgen op de offerte, zorgen we voor de benodigde producten en leveren we een prachtig eindresultaat op.
We houden ervan om mensen blij te maken met het leveren van goede producten. Dat geldt ook voor klanten die geen haast hebben en ons vragen om te bellen wanneer we een bepaald tweedehands product binnen hebben. Daarnaast vinden we het helemaal fijn als we horen dat ook de communicatie en service goed zijn. Want dat is wat we het leukste vinden aan de verkoop van kantoormeubilair: samenwerking en communicatie. En de metamorfoses natuurlijk. Producten in gebruikte conditie binnenkrijgen en in (bijna) nieuwstaat weer verkopen of tegen een gunstige verkoopprijs een compleet project opleveren.

Onze ambities

Voorlopig zijn we heel blij met hoe het nu gaat, maar we hebben ook altijd toekomstplannen. Bijvoorbeeld ooit zelf de logistiek verzorgen in plaats van uitbesteden en misschien een extra opslag- of showroomlocatie erbij.
In de tussentijd blijven we vooral graag op de hoogte van de trends in de kantoormeubelbranche en hopen we te blijven moderniseren en automatiseren in het bestelproces.

Ga naar de webshop